Retourbeleid


Instructies voor retouren voor webshops en bedrijven


Online betalen bij een webshop via Cashly

Wanneer je met Cashly betaalt in een webshop dan is het retourrecht vaak van toepassing. Meestal is het zo dat Webshop de retourzendingen en terugbetalingen zelf afhandelt. Wanneer je met Cashly hebt betaald dan zal de webshop instructies geven op welke wijze je het aankoopbedrag terugkrijgt. Indien het uitbetalen van het retourbedrag via Cashly verloopt dan wordt er alleen per bank uitbetaald. Wanneer Cashly of de webshop niet beschikt over je bankrekeningnummer ontvang je via email instructies om de bankrekening gegevens door te geven.

Betalen van Rekeningen via Cashly

Wanneer je een rekening via Cashly betaalt is het niet mogelijk de transactie terug te draaien. Het werkt eigenlijk hetzelfde al een bankoverschrijving. Het is wel mogelijk dat er iets fout gaat met de betaling en het ontvangende bedrijf (rekening verzender) het geld aan ons terugstort. Op dat moment zullen wij direct contact opnemen via e-mail of telefoon om dit door te geven. Je rekening is dan ook niet betaald. We vragen je dan om ons een rekeningnummer te sturen, zodat we het geld kunnen overmaken naar je bankrekening. Wanneer je een webshop via Cashly.nl betaalt en daarna het product retour stuurt is het mogelijk dat de webshop het geld terugstort naar Cashly. In dat geval moet de gebruiker zelf contact opnemen met Cashly om de terugbetaling in gang te zetten.  In veel gevallen betaalt de webshop direct uit aan de consument bij een retourzending, wanneer ze over een bankrekening beschikken van hun klant.

Let op: Retourbetalingen lopen nooit via het betaalpunt. Is er iets misgegaan met je terugbetaling? Stuur ons dan een mailtje naar support@cashly.nl